A.S.I.F Associació de serveis integrals de futur
A.S.I.FAssociació de serveis integrals de futur

Noticies

ASIF participa al 1r Camí Solidari de Figueres 2017 per ajudar a la investigació de les Malalties Minoritàries Neurològiques Pediàtriques a benefici del Institut de Recerca de l'Hospital Vall d'Hebrón de Barcelona.

El diari publica l'oferta del curs d'ergonomia impartit a ASIF.

ASIF juntament amb La Serradora de figueres fan una nit de copes solidàries per ajudar al col·lectiu de la gent gran.

Els alumnes de l'IES Cendrassos fan una donació a ASIF amb els diners recaptats en el seu projecte SOMJOV.

Des d'ASIF volem donar les gràcies i desitgem que tothom tingués els mateixos valors que han demostrat tenir aquests joves. També donar les gràcies a l'equip docent per la seva iniciativa.

El dissabte 17 de juny, l'Associació va participar en la 5ª fira de la gent gran amb la seva parada informativa.

El passat dia 9 de Juny es va celebrar la taula rodona sobre la pobresa invisible a la nostra comarca,
Va averi una plena assistència tant de diverses entitats, com son Consell Comarcal, Diputació, Cambra de comerç, alcaldes entre d'altres de Cabanes, Mollet de Peralada, Figueres, diferents membres de partits polítics del nostre consistori i regidors juntament amb la nostra alcaldessa Marta Felip, El president de Càritas Figueres, metges, i ham una molt nombrosa afluència de públic. El tema de la pobresa invisible, tema molt candent, ja que parla dels nostres grans i el seu desemparo, va ser conduïda per tres membres de diferents entitats: Josep Menchon: Fundació Verges i Ginjaume, Àngels Balot, A.S.I.F I Mossèn Miquel Àngel de Càritas Diocesanes.

El pròxim dia 9 de Juny a les 19.00 hores, jornada de portes obertes i xerrada conjunta entre la fundació Vergés Ginjaume i ASIF.
 La Pobresa invisible.
En acabar tots els assistents gaudiran d'un tast de vins de l'Empordà.

Us hi esperem!

PROPERS CURSOS  DE LA GENERALITAT DE CATALUNYA CONSORCI PER LA FORMACIÓ CONTÍNUA DE CATALUNYA  I DEL MINISTERIO DE EMPLEO Y SEGURIDAD SOCIAL

MATRICULA OBERTA

Ergonomia i higiene postural (30 hores)

INICI 6 DE JUNY 2017

HORARI DE 16´20 A 20´30 DIMARTS I DIJOUS

PER INFORMACIÓ : ASSOCIACIÓ DE SERVIS INTEGRALS DE FUTUR (A.S.I.F)

TELS: 872 024 281—972 670 391--656790577

Últimes places ( anima´t)

ASIF acaba satisfactòriament el seu curs del consell comarcal, compost pels mòduls:
competències d'autonomia i iniciativa i competències lingüístiques nivell 1 i 2.

ASIF acaba satisfactòriament el seu curs de resolució de conflictes patrocinat per acra, el consorci per a la formació continua de catalunya i el "servicio público de empleo estatal".

La revista GIDONA publicita la nostra associació.

L'EMPORDÀ publica la notícia del nou curs que farem per preparar a les cuidadores de gent gran domiciliaries sense formació. 21 de Juliol del 2016.

L'Associació i la Fundació Vergés Ginjaume signen contracte de col·laboració.

A partir d'ara compartim espais.

El passat divendres dia 28 d'Octubre, des d'ASIF es va organitzar una excursió a Portbou com les que es realitza a cada final de mes. En aquest cas el motiu de l'excursió va ser la visita al mercat d'aquest indret i sociabilitar tant uns com els altres per a passar una bona estona.

Aquest agost vam rebre la visita de la La directora dels SSTT de Treball, Afers Socials i Famílies a Girona.

DONAR LES GRÀCIES A TOTES LES PERSONES QUE AMB LA SEVA SOLIDARITAT VAN FER POSSIBLE EL PRIMER SOPAR SOLIDARI DE L' ASSOCIACIÓ

Llistat de les ofertes laborals

EDUCADOR/A SOCIAL - TREBALLADOR/A SOCIAL - INTEGRADOR/A SOCIAL - PSICÒLEG/ÒLOGA -PSICOPEDAGOG/A - INFERMER/A - METGE/METGESSA - TÈCNIC/A SUPERIOR EN DIETÈTICA -

Busquem persones titulades, amb experiència laboral.

AUX. Ajuda a Domicili / Aux. de Geriatria / Aux. de Clínica

Amb experiència i referències.

Associació de serveis integrals de futur
C/ Sant Llàtzer, 20-22 Baixos
17600 Figueres

Correu electrònic:

a.s.i.f@hotmail.es

Telèfon:

HORARI

OFICINA:

Roman tancat els caps de setmana.

URGÉNCIES : 656 790 577

Versión para imprimir Versión para imprimir | Mapa del sitio Recomendar esta página Recomendar esta página